Jak zálohovat emaily v Microsoft Outlook?
Otevřete aplikaci Microsoft Outlook. V horní nabídce zvolte Soubor a položku Import a export.

Otevře se Vám nové okno, kde vyberte Exportovat do souboru a potvrďte tlačítkem Další.

Následně zvolte Soubor osobních složek (PST) a stiskněte Další.

Vyberte složku, ze které chcete exportovat. Rozklikněte složku Osobní složky a zvolte Doručená pošta. Opět potvrďte.

V tomto okně si můžete vybrat, kam se uloží Vaše exportovaná pošta. Stiskněte tlačítko Dokončit. Nyní jsou Vaše emaily zálohovány.


Otevře se Vám nové okno, kde vyberte Exportovat do souboru a potvrďte tlačítkem Další.

Následně zvolte Soubor osobních složek (PST) a stiskněte Další.

Vyberte složku, ze které chcete exportovat. Rozklikněte složku Osobní složky a zvolte Doručená pošta. Opět potvrďte.

V tomto okně si můžete vybrat, kam se uloží Vaše exportovaná pošta. Stiskněte tlačítko Dokončit. Nyní jsou Vaše emaily zálohovány.

Zde se nacházíte: Úvodní stránka > Emaily a nastavení emailů > Jak zálohovat emaily v Microsoft Outlook?