Jak zálohovat emaily v Microsoft Outlook?
Otevřete aplikaci Microsoft Outlook. V horní nabídce zvolte Soubor a položku Import a export.
Otevře se Vám nové okno, kde vyberte Exportovat do souboru a potvrďte tlačítkem Další.
Následně zvolte Soubor osobních složek (PST) a stiskněte Další.
Vyberte složku, ze které chcete exportovat. Rozklikněte složku Osobní složky a zvolte Doručená pošta. Opět potvrďte.
V tomto okně si můžete vybrat, kam se uloží Vaše exportovaná pošta. Stiskněte tlačítko Dokončit. Nyní jsou Vaše emaily zálohovány.
Otevře se Vám nové okno, kde vyberte Exportovat do souboru a potvrďte tlačítkem Další.
Následně zvolte Soubor osobních složek (PST) a stiskněte Další.
Vyberte složku, ze které chcete exportovat. Rozklikněte složku Osobní složky a zvolte Doručená pošta. Opět potvrďte.
V tomto okně si můžete vybrat, kam se uloží Vaše exportovaná pošta. Stiskněte tlačítko Dokončit. Nyní jsou Vaše emaily zálohovány.
Zde se nacházíte: Úvodní stránka > Emaily a nastavení emailů > Jak zálohovat emaily v Microsoft Outlook?