Nedaří se poslat e-mail do mojí schránky co s tím?
Související odkazy
Pokud se nepodaří doručit e-mail do Vaší e-mailové schránky, tak by odesilatel měl většinou obdržet e-mail si nformací o tom, proč se nepodařilo zprávu doručit. Podle informace v tomto e-mailu je pak možné zjistit, co je skutečnou příčinou. Níže uvádíme některé typické důvody:
01) Informace o nedoručitelné zprávě obsahuje následující )nebo podobný) text:
> Your IP (XXX.XXX.XXX.XXX) is blocked, more information at http://b.barracudacentral.org (in reply to MAIL FROM command)
Důvodem, proč odeilateli nejde poslat zprávu je, že IP odesilatele je na blacklistu, pravděpodobně z důvodu rozesílání spamu. Náš server, aby snížil množství spamu, které dostává, tak využívá jeden z blacklistů k tomu, aby emaily odeslané z nahlášených spamových IP adres, odmítl. Což se stalo i v tomto případě. O vymazání adresy z blacklistu může dotyčný požádat zde: http://www.barracudacentral.org/rbl/removal-request
01) Informace o nedoručitelné zprávě obsahuje následující )nebo podobný) text:
> Your IP (XXX.XXX.XXX.XXX) is blocked, more information at http://b.barracudacentral.org (in reply to MAIL FROM command)
Důvodem, proč odeilateli nejde poslat zprávu je, že IP odesilatele je na blacklistu, pravděpodobně z důvodu rozesílání spamu. Náš server, aby snížil množství spamu, které dostává, tak využívá jeden z blacklistů k tomu, aby emaily odeslané z nahlášených spamových IP adres, odmítl. Což se stalo i v tomto případě. O vymazání adresy z blacklistu může dotyčný požádat zde: http://www.barracudacentral.org/rbl/removal-request
Zde se nacházíte: Úvodní stránka > Emaily a nastavení emailů > Nedaří se poslat e-mail do mojí schránky co s tím?